تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

آغاز دور دوم هندبال لیگ برتر بانوان| از غیبت یک تیم کرونایی تا فینال زودرس مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۵۱۰۶۵
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
آغاز دور دوم هندبال لیگ برتر بانوان| از غیبت یک تیم کرونایی تا فینال زودرس مشهدی‌ها
سالن بهشتی مشهد ۶ روز در قرق دختران هندبالیست کشور خواهد بود تا دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در آن برگزار شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ پس از کش‌و‌قوس‌ها و، اما و‌اگر‌های زیاد، دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان از امروز در مشهد آغاز می‌شود. صبح روز شنبه تیم‌های شرکت‌کننده در مشهد حضور داشتند و تیم‌های گروه «الف» که امروز باید به میدان بروند، در سالن مهران مشهد تست‌PCR را پشت‌سر گذاشتند. علاوه بر تیم‌ها تمام افرادی که در این ۶ روز در سالن بهشتی مشهد حضور خواهند داشت، باید این تست را انجام دهند تا خطر شیوع ویروس در طول این مدت به کمترین میزان برسد. تا شب قبل از مسابقات نتایج به دست تیم‌ها و افراد رسیده و افرادی که مشکوک یا مبتلا باشند، در محل اسکان خود قرنطینه خواهند شد.

غیبت کربنات در دور برگشت

البته تا‌به‌اینجای کار یکی از تیم‌های گروه «الف» خبر‌ساز شده است. تیم کربنات‌سدیم فیروزآباد روز جمعه خبر ابتلای چند بازیکن خود به ویروس کرونا را منتشر کرد؛ اما به‌صورت رسمی فدراسیون به این خبر و تأیید یا تکذیب آن واکنشی نشان نداد. تیم کربنات‌سدیم برای عصر روز جمعه بلیت سفر به مشهد داشت، اما پیش از اعزام منتظر جواب تست مجدد بازیکنان بود. در‌نهایت روز شنبه که ۴ تیم گروه «الف» باید برای تأیید وضعیت سلامت تست می‌دادند، کربنات غایب بود و این نشان می‌دهد که تعداد زیادی از اعضای تیم درگیر کرونا بوده‌اند و تیم نتوانسته است در این دور شرکت کند.
 
مسئولان این تیم هنوز مدارک کتبی خود درباره دلایل غیبت در دوره دوم لیگ برتر هندبال بانوان را به فدراسیون ارائه نکردند. تیم کربنات در دور اول با ۳ شکست برابر اشتادسازه مشهد، سپاهان و پرسپولیس بهبهان، بدون پیروزی در رده چهارم گروه‌A قرار دارد. مصدومیت بازیکنان و ابتلا به ویروس کرونا از‌سوی باشگاه، دلایل غیبت این تیم اعلام شده است؛ اما به نظر می‌رسد این تیم با توجه به نتایج دور اول، قصد کناره‌گیری از لیگ بانوان را دارد.

جذاب‌ترین بازی در روز نخست

بازی‌ها از امروز یکشنبه ۹/۹/۹۹ آغاز می‌شود و تا جمعه ۱۴‌آذر ادامه خواهد داشت. در هر روز برگزاری ۲ بازی برنامه‌ریزی شده است و ساعت رقابت‌ها نسبت به چیزی که فدراسیون پیش‌از‌این ۱۱ و ۱۴ اعلام کرده بود، تغییر کرد. بازی‌های اول قرار است ساعت‌۱۴:۳۰ آغاز شوند و بازی دوم ساعت‌۱۷:۳۰ در همان سالن پیگیری می‌شود. در نخستین دیدار، قرار بود تیم‌های پرسپولیس بهبهان و کربنات فیروز‌آباد از ساعت‌۱۴:۳۰ امروز برابر هم به میدان بروند؛ اما با توجه به غیبت نماینده فیروزآباد، این دیدار لغو خواهد شد. در دیگر‌دیدار امروز، بازی حساس و مهم اشتادسازه، صدرنشین گروه، برابر فولاد‌مبارکه سپاهان برگزار می‌شود. نماینده اصفهان با ۴‌امتیاز در رده دوم قرار دارد.
 
در دیدار رفت ۲ تیم که از آن به‌عنوان فینال زودرس لیگ برتر هندبال بانوان یاد می‌شد، تیم اشتادسازه با نتیجه ۲۸‌بر‌۲۶ سپاهان را شکست داد. شاگردان فاطمه محمدخانی امروز به‌دنبال پیروزی در این دیدار هستند، چرا‌که برای گرفتن صدر جدول از شاگردان نشمین شافعیان چاره‌ای جز پیروزی ندارند. نتیجه این دیدار تکلیف صدرنشین قطعی گروه را مشخص می‌کند. نماینده مشهد در خانه خود شانس بیشتری برای کسب این پیروزی سخت دارد.

احتمال تغییر در برنامه بازی‌ها

فردا تیم‌های گروه «ب» باید به میدان بروند. آن‌ها امروز تست سلامت می‌دهند و پس از تأیید، مجوز حضور در سالن و میدان را خواهند گرفت. تیم‌ها یک‌روز‌در‌میان به‌مصاف حریفان می‌روند و به‌همین خاطر سه‌شنبه اشتادسازه مشهد با پرسپولیس بهبهان دیدار خواهد داشت. روز پنجشنبه نیز بازی آخر برابر کربنات سدیم باید برگزار شود؛ اما به‌دلیل غیبت این تیم احتمالا این دیدار هم لغو شود. زمان برگزاری دیدار‌های کربنات در ۲ بازی اول ساعت‌۱۴:۳۰ است؛ اما شاید با توجه به حضور‌نیافتن این تیم، مسئولان برگزاری مسابقات بازی‌های اشتادسازه را که ساعت‌۱۷:۳۰ برگزار می‌شوند به ظهر تغییر دهند.

جدال برای کاپ شانزدهم

این شانزدهمین دوره از لیگ برتر بانوان است که پیگیری می‌شود و امسال به‌خاطر پزشکان و پرستارانی که در راه مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، مسابقات یادواره شهدای مدافع سلامت نام گرفت. در این فصل ۸ تیم حضور دارند که در ۲ گروه چهارتیمی کار خود را آبان آغاز کردند. لیگ به‌دلیل شرایط ویژه و ریسک انتقال ویروس شکل‌و‌شمایل جدید به خود گرفت و در چند مرحله به‌صورت متمرکز برنامه‌ریزی شد. دور رفت طی ۶ روز به میزبانی تهران برگزار شد و هر تیم ۳ بازی را با حریفان گروه خود پشت‌سر گذاشت.
 
در پایان این مرحله اشتادسازه مشهد در گروه «الف» با ۶ امتیاز صدرنشین شد. فولاد سپاهان با ۴‌امتیاز در رده دوم قرار گرفت. پرسپولیس بهبهان با ۲‌امتیاز سوم و کربنات‌سدیم فیروزآباد بدون‌امتیاز چهارم شد. در گروه «ب» نیز شهید شاملی کازرون با ۶‌امتیاز در صدر است و سنگ‌آهن بافق با ۳‌امتیاز پس از آن در رده دوم جای دارد. ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی نیز با ۲ و یک‌امتیاز سوم و چهارم هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->